Kontrola użyteczności produktu/usługi naszej firmy. Jak ustrzec się przed kryzysem?
Biznes i usługi
Potrzebujesz ok. 1 min. aby przeczytać ten wpis

Kontrola użyteczności produktu/usługi naszej firmy. Jak ustrzec się przed kryzysem?

Bardzo często zdarza się tak, że oferta danej firmy, która do tej pory była popularna i sprawiała wrażenie dopracowanej do perfekcji, nagle traci moc i klienci się od niej odwracają. Przyczynami takiego obrotu spraw mogą być najróżniejsze sytuacje: oferta mogła z biegiem czasu stać się przestarzała, bo nie była aktualizowana, albo na rynku mogła się pojawić lepsza, konkurencyjna propozycja, do której klienci skierowali swe kroki. Aby nie znaleźć się w sytuacji, w której nagle zaczynają topnieć przychody, warto trzymać rękę na pulsie.

Badania satysfakcji klienta

Jednym z najlepszych sposobów na utrzymanie się na topie, są badania UX. Odnoszą się one do tzw. User Experience, czyli zadowolenia użytkownika podczas korzystania z usługi. Dzięki tym badaniom można sprawdzić, czy usługa przyciąga uwagę, na jak długo albo czy po drodze nie dzieje się coś, co odwraca klienta od dokonania zakupu. Ta wiedza, w połączeniu z badaniem przyzwyczajeń i pragnień konsumentów, pozwala modernizować usługę tak, by nigdy nie straciła świeżości.

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

*

Rekomendowane
Jak wyremontować mieszkanie?
Jak wyremontować mieszkanie?
Każdy z nas co jakiś czas przeprowadza remont domu lub mieszkania. Jednym z powodów może być konieczność odświeżenia użytkowanych pomieszczeń, […]
Jak zrobić samemu funkcjonalne biurko?
Jak zrobić samemu funkcjonalne biurko?
Piękne i wygodne biurko jest marzeniem każdego, kto spędza przy nim dużo czasu. Bez względu na to czy będzie służyło […]
Jak często trzeba robić przegląd techniczny pojazdu?
Jak często trzeba robić przegląd techniczny pojazdu?
Każdy pojazd, który porusza się po drogach, musi być poddawany cyklicznym badaniom technicznym. Najczęściej ma to miejsce raz do roku. […]
Ostatnie wpisy