Pod nieco tajemniczą nazwą Digital Signage skrywa się nowoczesny model reklamy, oparty na cyfrowej komunikacji z klientem. Taką formę marketingu może wyświetlać telebim lub infokiosk, czyli sprzęt, który pozwala nie tylko przedstawić klientowi jakąś usługę czy produkt, ale również wejść z nim w bliższy kontakt, dzięki interaktywności. Jest to kolejny technologiczny krok na rynku reklamowym, przez co daje zupełnie nowe możliwości wykorzystania ekranów LED w praktyce, jednocześnie pełniąc przy tym systemem wyjątkowo prostym w obsłudze i intuicyjnym.
Jednym z głównych atutów tego rozwiązania jest wspomniana już wyżej dynamika. Za pomocą interaktywnych ekranów nie tylko przyciągniemy uwagę potencjalnego klienta, ale również będziemy mogli na bieżąco zmieniać treść naszej reklamy, dostosowując ją do zmieniających się okoliczności, np. świąt czy pobliskich wydarzeń. Zrobimy to w prosty sposób, za pomocą jednego urządzenia połączonego z internetem, co skutkuje nie tylko wygodą, ale również zmniejszeniem kosztów, jakie musimy wydać na działalność reklamową.
Wedle licznych, przeprowadzonych badań, taki sposób reklamowania swoich usług i produktów jest doceniany przez klientów. Nie jest tak stateczny i jednostronny jak tradycyjna, analogowa reklama, a dzięki swojej nowoczesności wzbudza skojarzenia z prestiżem i myśleniem o przyszłości. Jest to sposób dużo efektywniejszy w odniesieniu do samego przekonywania potencjalnego klienta do zakupu. O pełnym zakresie działań i funkcji systemu Digital Signage można przeczytać na stronie http://tdcpolska.pl/rozwiazania-digital-signage, firmy oferującej interaktywne ekrany LED w Polsce i za granicą.
O efektywności i rezultatach tego rozwiązania można dowiedzieć się za pomocą licznych realizacji marki TDC. Wśród nich można wymienić przygotowanie sieci ekranów dla dolnośląskiej gminy Wałbrzych o wspólnej wielkości ponad 130m2, które pozwalają wyświetlać treści dopasowane względem lokalizacji i pory dnia. Innym ciekawym miejscem jest centrum rozrywki Hula Kula w Warszawie, gdzie firma zamontowała ekran VIDEO WALL, który robi niesamowite wrażenie podczas występów scenicznych.