Billboard to nadal bardzo popularna i skuteczna forma reklamy, szczególnie jeśli dotyczy ona działalności w konkretnym regionie. Z tej metody korzystają duże sieci sklepów, restauracji fastfoodowych, jak również mniejsze, lokalne przedsiębiorstwa. Wielkoformatowa reklama ustawiona w centrum miasta, przy ruchliwej drodze do podmiejskich sypialni, albo przy autostradzie przyciąga uwagę ludzi, którzy w pewien sposób podświadomie rejestrują przekazywane w ten sposób treści. Jak zatem wybrać najlepsze miejsce na tego typu promocję naszej działalności?
Chcąc wypromować swoje usługi lub produkty, najlepiej skontaktować się z firmą, która po pierwsze oferuje kompleksowy wydruk i montaż, a po drugie, działa na terenie całego kraju. Pamiętajmy jednak, że jeśli nie mamy dużej sieci, a nasza aktywność skupia się na konkretnym regionie, nie warto inwestować w ogólnokrajową promocję. Przykład oferty można znaleźć na https://billboardy360.pl/billboardy-na-zamowienie/.
Wybierzmy zatem billboardy zlokalizowane w naszym mieście lub nawet w danej dzielnicy. Na planszy możemy umieścić wtedy wskazówki dotyczące dojazdu, dzięki czemu staniemy się lepiej widoczni dla potencjalnych klientów. Dodatkową zachętą dla przechodniów będzie informacja o rabatach. Ważne jest też, aby billboard był umieszczony w dosyć ruchliwej okolicy. Musi on być także doskonale widoczny. Reklama przysłonięta drzewami bądź krzewami to wyrzucone pieniądze. Weźmy także pod uwagę, że im lepsze miejsce, tym wyższa cena za wynajem powierzchni. Jest to czynnik, który musimy uwzględnić, planując budżet na to przedsięwzięcie.