Chyba każdy zgodzi się ze stwierdzeniem, że gadżety z logo firmy czy inne elementy reklamowe bardzo korzystnie wpływają na rozpoznawalność firmy. Ich zaletą jest niska cena, więc każde przedsiębiorstwo może sobie na nie pozwolić. Do najczęściej używanych gadżetów należą długopisy, breloczki, kubki, parasole, smycze, notesy i tym podobne wyroby. Dlaczego warto na nie postawić w czasach, gdy królują reklamy internetowe i świetliste neony?
Każdy, kto w swojej firmie stawia na gadżety reklamowe, może liczyć na zwiększenie obrotów. Produkty z logo czy sloganem reklamowym potrafią zdziałać wiele dobrego. Warto zadbać by tego typu wyroby reklamowe były estetyczne i przede wszystkim praktyczne. Najlepiej jeśli będą służyć do codziennego użytku. Jeżeli gadżety mają spełnić swoją rolę, nie należy umieszczać na nich zbyt dużej ilości napisów. Zazwyczaj wystarczy logo i nazwa firmy. Zastanawiając się nad rodzajem przedmiotów reklamowych, warto przemyśleć, do jakiej grupy docelowej mają trafić. Jeśli postawimy na kubki ze śmiesznymi napisami, to z pewnością trafią one w gust młodych osób. Z kolei osoby starsze chętniej reagują na parasole, notatniki czy kalendarze książkowe. Gdy chcemy trafić do młodszego pokolenia, to przydadzą się nam zabawki lub maskotki z logo firmy.