Prowadzenie firmy – jakie szkolenia musi przejść każdy nowo zatrudniony pracownik?
Biznes i usługi
Potrzebujesz ok. 1 min. aby przeczytać ten wpis

Prowadzenie firmy – jakie szkolenia musi przejść każdy nowo zatrudniony pracownik?

Każdy nowo zatrudniony pracownik obowiązkowo musi przejść szkolenie wstępne BHP – instruktaż ogólny oraz jeśli jest potrzebny – instruktaż stanowiskowy.

Pierwsza, ogólna część może być przeprowadzona przez pracodawcę, ale tylko pod warunkiem, że posiada odpowiednią wiedzę lub przez pracownika firmy zewnętrznej, którego praca zajmuje zwykle około 3 godzin lekcyjnych. Decydując się na szkolenia BHP PPOŻ Warszawa jest miastem, w którym działa wiele profesjonalnych firm prowadzących instruktaże z tego zakresu dla wielu branż. Natomiast stanowiskowy wykonywany jest przez bezpośredniego przełożonego nowo zatrudnionej osoby i ma miejsce na stanowisku pracy.

Co wchodzi w zakres instruktażu ogólnego?

Warto dowiedzieć się jakie informacje możemy uzyskać w ramach instruktażu ogólnego. Przede wszystkim nowy pracownik dowiaduje się o zasadach bezpieczeństwa i higieny pracy w miejscu swojego zatrudnienia. Poznaje również obowiązujące prawo pracy, które opisane zostało w następujących dokumentach – Kodeks cywilny, Kodeks pracy i Kodeks karny. W ramach szkolenia pracownicy poznają także zasady pierwszej pomocy przedmedycznej, jak i ewakuacji czy ppoż. Zdobywają także wiedzę z zakresu zagrożeń zawodowych i środowiskowych.

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

*

Rekomendowane
Jak urozmaicić przedmioty codziennego użytku
Jak urozmaicić przedmioty codziennego użytku
Przedmioty codziennego użytku takie jak długopisy, ubrania, telefony, komputery czy inne potrzebna rzeczy czasami stają się dla nas nudne. Wtedy […]
Największe światowe porty i popularne szlaki morskie
Największe światowe porty i popularne szlaki morskie
Transport morski to sposób na sprawne przewożenie towarów o różnej masie, ale też o nietypowych gabarytach. Przewożenie produktów za pomocą […]
Jak utrzymać porządek w miejscu pracy?
Jak utrzymać porządek w miejscu pracy?
Bałagan w miejscu pracy bardzo utrudnia efektywną pracę oraz uniemożliwia należyte skupienie się na wykonywanych obowiązkach. Warto więc zadbać o […]
Ostatnie wpisy